Kehidupan opisku yang terlampau...

Friday, May 12, 2006

Keputusan Pertandigan Futsal Opisku...

Setelah berhempas pulas team lelaki menentang perempuan mlm semalam akhirnye team lelaki menang dengan keputusan lelaki 7 perempuan 0..namun yg demikian, disebabkan rasa kasihan terhadap penindasan pihak wanita, pihak lelaki telah bersetuju utk merombak pasukan utk menjadikan permainan lebih menarik dan mencabar.

Ternyata tindakan pihak lelaki tidak sia2 apabila perlawanan menjadi lebih menarik dan sengit. Keputusan akhir 9-8 berpihak kepada pasukan A yg dianggotai oleh Budi, Nazar, Din, Erik, Airol dan seorang pemain import iaitu AYU yang mengalahkan pasukan B yang dianggotai oleh Zachy, Nadia, Liza, Murni, Lynn, Siti dan Ijad. rakaman perlawanan ini akan disiarkan nanti di blog ini harap bersabar.Sila berikan komen anda tentang perlawanan futsal malam semalam.

1 Comments:

Anonymous Anonymous cakap...

Pembetulan!!!
Keputusan itu adalah tidak betul.. untuk makluman semua.. keputusan yg tepat ialah lelaki 7 - 0 perempuan pada 10 minit yg pertama. Oleh kerana pihak lelaki bersimpati dengan pihak perempuan so pihak lelaki dgn baik hatinya telah meminjamkan 2 pemain iaitu Zachy Van De Vaart dan Ijad Rooney kepada pihak perempuan. Sekian

Friday, May 12, 2006 5:33:00 PM  

Post a Comment

<< Home