Kehidupan opisku yang terlampau...

Thursday, June 22, 2006

jom bergambar @ opisku

kitaorang di opis memang suka bergambar sudah berhari-hari kita bergambar tanpa rase bosan dan jemu..disini dilampirkan beberape keping gambar untuk tatapan anda semua










Kepada mereka yang gambarnye tidak disiarkan di atas janganlah berase hampa kerana banyak lagi gambar yang bakal diupload kelak...

6 Comments:

Anonymous LiZA.. cakap...

phewitttt!!!!!!!!!!!

Thursday, June 22, 2006 10:34:00 AM  
Anonymous Anonymous cakap...

Din mcm budak pompuan cina zaman dulu2 kan.Mcm kat Tv tu...yg slalu pki baju corak bunga2.

Thursday, June 22, 2006 11:15:00 AM  
Anonymous budi cakap...

eh pasal gambar tu tak boleh nak tgk version yg besar.. tak nampak la kalau kecik ni

Thursday, June 22, 2006 1:50:00 PM  
Anonymous Anonymous cakap...

orait budi,nanti kita akn buatkan versi kecik ke besar.Harap bersabar.

Thursday, June 22, 2006 2:02:00 PM  
Anonymous erik cakap...

rambut zai cam anjing snoop..

jo cam model iklan pakaian dalam wanita mengandung...

Thursday, June 22, 2006 4:06:00 PM  
Anonymous ayoo cakap...

pakai bergaya sungguh org2 opis ni...boleh jadi model la korang semua..

Thursday, June 22, 2006 5:03:00 PM  

Post a Comment

<< Home