Kehidupan opisku yang terlampau...

Friday, September 29, 2006

ADIOS! SAYONARA!

Erm..pe nak cakap ni ek? hehehheheheheh

Mula-mula masa nak masuk sini..suspen la gak..sebab,ye la kan..OFFICE..kami pun datang awal la jugak..paling awal fiza la..sunyi jek, koshong..kena jumpa Encik Budi Hermawan...bila dah meeting suma, jumpa suma staff.."Erm,nape suma sini pakai t-shirt,jeans ek??"

Awal-awal, kekok gak..walaupun segan, malu, cuak, sengal dan sewaktu dengannya..tapi suasana, agak memberangsangkan, hehehe..HAPPENING! lagu kat bilik blakang termasuk sumbangan-sumbangan suara yang mampu membuat kami..TERHIBUR

Lama-lama barula kami kenal dengan lebih rapat warganegara IPSB & CMA ni...

Budi = Supervisor yang ingat garang tapi sempoi sangat2
Husni = Pemalu, tapi kadang2 bila bukak mulut...kelakar la gak
Melur= Lemah lembut, berpendirian yang tegas tapi kdg2 kena usik ngan dak opis..sabar yerk :D
Nazar = Memang garang...hehehheehhe...suka buli kami..tapi takpe..magic tu best..suka bergurau senda sebenarnya..
Eric = Pendiam, tak sangka dia ni ahli premelodic..maintain rambut ngan mata steam k!
Liza = Comel,peramah..suka tolong-menolong sesama kawan..
Lynn = Gadis yang kami ingat serius jek orangnye...rupanya....ishk3..celoteh tak hingat..
Fida = Nampak tegas, berdedikasi...tapi still baik hati..suara pun...alahai...
Hesmel = Erm..sunyi kalo takde dia dan tayar basikalnya..
Nadia = Vogue, sweet..manja kenkadang..my ex-bbgsian(Dottie)
Ayu = Comel..peramah, suka gelak..dulu ingat sombong...itu dulu laaa...sebelum kenal...lepas kenal..heheheheh..korang paham sendrik jek la
Zachy = Suka dengan makanan dan juga suka buat orang lain teruja dan terliur sama...peminat dunia seni yang berkebolehan..muzik,filem,artis..suma dia hafal
Ayie = Nampak sungguh tegas bila buat keje...tapi dia ni ada bela kucing...cam tak caya jek..btul ke ade?
Airul = Slalu nampak blakang kepala dia jek...bila dia masuk pun tak prasan...
Ijad = Suka layan perasaan ngan lagu2 syahdunye...sib suara best..pe lagik...buat la album...
Aina = Adik praktikal yang sepatutnya dah abis..tapi camne ade lagik ni..heheheheh...suka bercakap dan termenung..banyak pandangan..cuma soklan dia jek...selalu pelik2..pape pun...ikutkan jek :D
Din = 'Abg' server kami yang susah btul kami nak tgk dia ni serius..serius ke tak serius ke...sama jek...tapi takpe...sesuai ngan orangnye..kecil,comel dan cute..

Akhir kata, kami memohon maaf jika ada tersilap kata ke, tersalah laku ke....dan terima kasih sebab layan kami dengan baik sekali..tak asing langsung sepanjang kami di opis ni..sedih gak nak tinggalkan opis ni..ukhwah staff yang cam keluarga..rasanya..takde kat tempat lain..U GUYS ARE THE BEST!

P.s: Sesiapa ade makan besar tu nnt, jgn lupa ajak kami :D

Fiza,Dottie..

4 Comments:

Anonymous Supervisor cakap...

All the best.. kalau jumpa nanti jgn la segan segan nak tegur.. Study baik baik.. hopefully semua cita cita akan tercapai.. InsyaAllah..

Friday, September 29, 2006 9:09:00 PM  
Anonymous LiZA.. cakap...

jangan lupa dengan opisku!!!!..

Friday, September 29, 2006 9:15:00 PM  
Anonymous Din cakap...

saya seorang yang serius dan garang.jgn lupa blog saye http://akusape.blogspot.com ,sori kalo sayer selalu kaco korang wat kerja..

Saturday, September 30, 2006 12:40:00 AM  
Anonymous ayoo cakap...

korang adalah budak2 praktikal yg baik...tak pernah saya jumpa yg sebaik korang...semoga abis study cepatĀ² and all the best!!! :)

Saturday, September 30, 2006 11:56:00 AM  

Post a Comment

<< Home