Kehidupan opisku yang terlampau...

Monday, May 22, 2006

Opisku Di Hari Ahad

Di hari Ahad yang cerah semalam. Ada lah beberapa orang2 opis yang cantik2 dan hensem2 belaka telah sampai ke opis untuk membuat kerja. Mereka terdiri daripada Liza,Nazar,Budi,Ayu,Ayie,Joe,Airul & juga Din yang x hensem. Eh tak ketinggalan juga VJ Uchooz yang cantik molek kita, Anne.
Pada hari ahad itu juga, Ayu yang baik hati telah berbakti kerana membawa mee kari yang banyak untuk semua orang yang datang pada hari ahad itu. Ayu juga telah berbakti dengan menjadi pemandu dengan mengambil Budi di sg besi dan juga Nazar di Puchong..Fuhh penat tau.
Hari ahad itu juga, team Uchooz yang terdiri daripada Nazar,Ayu dan Liza serta cik Anne kita telah menjalankan shooting untuk rancangan Uchooz. Rasa cam pelik ajer berkerja hari Ahad ni. Tapi semua menda buat rileks dan fun ajer. maklumlah takde sape nak kacau kitorang buat keje.
Lepas semua kerja abis...beberapa orang dari kami pun pergi lah makan kat kg baru. maklumlah abg nazar kita mengidam nak makan bubur. tapi bila sampai kat kedai tu ajer, semua tak reti nak order..hehe.ingatkan ajak org kg baru tu boleh la dia tunjuk2 kan. tapi hampeh...hahahaha.
Sekian sahaja untuk kali ini, kita jumpa lagi lain kali :)

ayoo

3 Comments:

Anonymous Anonymous cakap...

cik ayoo..sape kawan² awk yang rajin pegi opis tu, rajin nyer diorang..eh nama kita pun liza..nanti kim salam ngan kawan awk yang nama liza tu eh..rajin nya dia datang opis even cuti² pun..;)tapi kawan awk yang nama nazar tu, dia pregnant eh..ish² dah berape bulan?? kawan awk yang din tu lagi lah jahat diaaa "æτM{²Ç÷*&"...

Monday, May 22, 2006 6:13:00 PM  
Anonymous Anonymous cakap...

datang opis hari ahad bukanlah satu kepelikan langsung. apatah lagi mendatangkan kemudaratan. bekerja keras adalah yg kita inginkan. work hard !!

Wednesday, May 24, 2006 2:48:00 PM  
Anonymous Anonymous cakap...

sokong²...

Wednesday, May 24, 2006 4:09:00 PM  

Post a Comment

<< Home