Kehidupan opisku yang terlampau...

Tuesday, June 27, 2006

LONG~LONG~SILENCE

Apo ni? ekau somo sonyap jo? Sorry la...dah lama blog ni xdihiasi dgn gambar2..hehe, tp ada gambar best..tgh2 belek2 koleksi gambo, terjumpa lak satu gambo Nazar n Ayoo.. ni dah berkurun dah kot gambar ni..tb2 lak terjumpa..haha...aku namakan gambo ni:

"SEKADAR GAMBAR HIASAN"



"SEPETANG DI CHERATING..HEHE DIN RAMBUT PENDEK!!"



"NAK POSE COVER ALBUM KONON"



"DI DALAM LIF THE CURVE"


"DIN RAMBUT PENDEK!"



Orait..setakat itu jer dulu. Kang kalau ada gambo2 nostalgik lagi...I kasi u all tgk k..
bye...

8 Comments:

Anonymous LiZA.. cakap...

pix 1 : ehem²..comel nyer couple tu..
pix 2 : huhuhuhu..bila kita nak pegi holiday lagi nie, hopefully plan kita on august nanti jadi..:)
pix 3 : boleh la....
pix 4 : ish²..tak boleh bawak majlis korang nie..
pix 5 : no komen..hahhaha

Tuesday, June 27, 2006 12:17:00 PM  
Anonymous ayoo cakap...

malu i....

Tuesday, June 27, 2006 12:43:00 PM  
Anonymous din cakap...

hahahahah rambot pendek....nie gambar tahun biler wei?

Tuesday, June 27, 2006 12:59:00 PM  
Anonymous tak yah la korang tau aku sapa cakap...

din rambut pendek macam .. #@#&&^@)#(*$&%^# hahahaha

Tuesday, June 27, 2006 5:00:00 PM  
Anonymous tak yah la korang tau aku sapa cakap...

din rambut pendek macam .. #@#&&^@)#(*$&%^# hahahaha

Tuesday, June 27, 2006 5:04:00 PM  
Anonymous Anonymous cakap...

Here are some links that I believe will be interested

Tuesday, August 08, 2006 8:37:00 AM  
Anonymous Anonymous cakap...

I like it! Keep up the good work. Thanks for sharing this wonderful site with us.
»

Saturday, August 12, 2006 8:10:00 AM  
Anonymous Anonymous cakap...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»

Thursday, August 17, 2006 2:22:00 PM  

Post a Comment

<< Home