Kehidupan opisku yang terlampau...

Wednesday, June 28, 2006

"trademark" ....

"Office ku yang TERLAMPAU".. errmmm memang pun…hahahhaha..
banyak pahit manis yang kitaorang telah lalui bersama sepanjang bekerja kat...“Office Ku Yang Terlampau“ nie..segala asam garam kehidupan kitaorang lalui bersama..bak kata perpatah bagai isi dengan kuku, bagai aur dengan tebing..ish dah tak tergambar dah keakraban kami nie..sebab dah terlampau akrab sangat, sampaikan tido bersama², mandi berteman...hehhehe....
so, bila dah terlalu lama mengenali each other ..macam² perangai yang kitaorang dapat kenalpasti melalui experimen, investigation, RnD dan berbagai² lagi la..klu nak sama² mengenali mereka nie, jom kita tengok...“trademark“ sorang²..

liza : dulu ade ade, sekarang dah tak de...
nazar : saya nie memang cute, tapi tu orang kata la kan..
ayu : bodoh la kau!, kan dah kena bodoh dengan aku!
din : vibrate!! (gelak dia macam vibrate..)
budi : suka tarik² rambut...
ayie : Fuck U!!!
ijad : uluran...entah ape yang uluran ...hanya ijad n keluarga dia yang tau..
hesmel : “..errkkk...aaa tu dia tayar basikal..”
nadia : “hoih!!!..”
Zachy : gagal
Melur : assalamualaikum (..dalam YM)
Erik : sisir rambut..(suruh dia buat kalau nak tau macam mane..:))
Fida : tak tahu...
Husni : “huishhhh”..(statement bila dia impress something..)
Hazlee : suka tidooooo!!!!!

Setakat ini sahaja yang dapat kitaorang kaji..jika ada sebarang penambahan akan dibertahu kelak..:)..
cheers :))
liza+ayu+nazar...

2 Comments:

Anonymous Anonymous cakap...

This site is one of the best I have ever seen, wish I had one like this.
»

Sunday, August 13, 2006 1:57:00 PM  
Anonymous Anonymous cakap...

Very pretty site! Keep working. thnx!
»

Friday, August 18, 2006 5:08:00 PM  

Post a Comment

<< Home