Kehidupan opisku yang terlampau...

Wednesday, May 24, 2006

Dimanakah Anda 5 Tahun Akan Datang?

Nazar @ masterB (30 tahun)
- seorang ayah
- masih seorang lelaki
- ada isteri ngan seorang perempuan
- jalan2 bawak checklist, pastikan semua nama2 kat bawah ni mencapai impian masing2!!
Din(29 tahun)
-Saya akan ada sebuah kereta idaman saya
-Mungkin saya seorang jutawan
-Rambut saya mesti pendek
Hesmel(33tahun)
-rambut luruh, tinggal sideburn sajer.
-dah kahwin, anak 2
-dalam proses anak ke-3
Siti(26 tahun)
-kahwin! anak dah dua-sepasang-boy&girl
Erik(29 tahun)
-ntahla
-baru bangun tido dalam pelukan fazura(isteri tersayang)
-premelodic dah jadi pemuzik yg berjaya
Lynn(30 tahun)
-dgn hubby kat sabah
-dah lama pakai kereta honda jazz(hadiah hantaran)
-anak satu
-masih slim
Joe(29 tahun)
-bukak galeri,publish magazine
-masih single<<
Murni(26 tahun)
-further study kat australia+honeymoon dgn hubby
Ayu(31 tahun)
-dah kahwin - anak ada satu
-dah kurus!!!
Budi(34 tahun)
-anak Budi-Zarief dah tadika
-dah bukak ladang kelapa sawit kat tawau
-bini masih satu
-dapat anak kembar
Hazlee(29 tahun)
-ceo syarikat oversea
-pakai kereta subaru impreza STi WRX
Liza(30 tahun)
-dah bahagia bersama keluarga
-dah ada spa sendiri
Zachy(40 tahun)
-hhmmm....dah haji kot! hehehehhe
Nadia(sweet 34)
-berat badan 49.5kg(maintain)walaupun anak dua
Ijad(29 tahun)
-impreza STi WRX
-gaji 3-4ribu
-artis harapan baru(AIM)
Ayie(38 tahun)
-tangan dah okey
-gitar otai


10 Comments:

Anonymous erik cakap...

tah pape tah yg aku punye tu, memandai je kowang reka utk aku yer isk isk

Wednesday, May 24, 2006 11:31:00 AM  
Anonymous yoyo cakap...

tah per aper la korang.. muehehe

Wednesday, May 24, 2006 1:00:00 PM  
Anonymous liza cakap...

eleh..yoyo jealous...

Wednesday, May 24, 2006 1:42:00 PM  
Anonymous zai cakap...

aku nk tgk ape jadi 5 tahun akan dtg..

Wednesday, May 24, 2006 2:16:00 PM  
Anonymous ayoo cakap...

insyaallah akan berjaya impian kita semua...amin..:)

Wednesday, May 24, 2006 2:38:00 PM  
Anonymous c-teA cakap...

maser 5 tahun lagi i akan ader lagi tak kat opis nie?hehehe...jgn lupakan daku...

Wednesday, May 24, 2006 2:43:00 PM  
Anonymous liza cakap...

korang..liza nak tambah 1 lagi impian..errmmmm..harap² opis kita nie boleh saling sayang menyayangi sampai bila²..;)

Wednesday, May 24, 2006 4:13:00 PM  
Anonymous Labi Labi cakap...

5 tahun tak best.. apa kata 20 tahun akan datang?

Wednesday, May 24, 2006 6:35:00 PM  
Anonymous erik cakap...

eleh yoyo, ko jelessss, aku xtaw la opiz ko sangap, sbab ko pun sangap gak ahahahhahaa

Wednesday, May 24, 2006 10:40:00 PM  
Anonymous Anonymous cakap...

yoyo babi

Thursday, May 25, 2006 4:04:00 PM  

Post a Comment

<< Home