Kehidupan opisku yang terlampau...

Sunday, March 30, 2008

Bila Nak Bersama Opisku...

Kepada kengkawanku sekalian..

Bilakah kita nak bersama-sama seperti waktu dulu?
Bilakah kita nak berjalan-jalan tengok wayang seperti dulu?
Bilakah kita nak mengumpat orang seperti dulu?
Bilakah kita nak kuar lagi seperti dulu?

aku teringat acara jalan-jalan carik makan.acara nengok wayang.acara itu acara ini.Biler kah kita akan mengulangi acara tersebut.maklumlah korang suma bz.Ape kate kita luangkan 1 hari bersama dengan opisku..

Adakah korang ingin bersama opisku lagi??


Zainudin

7 Comments:

Anonymous Nazar cakap...

huhuhhhu...aku pun turut bersimpati ngan ko din, aku terasa akan kebosanan dan kemurungan di wajah ko stp kali aku gi lepak minom kat IPSB

hmm..aku on jer kalo nak wat akitiviti..jom g mandi air terjun!!

Monday, March 31, 2008 9:10:00 AM  
Anonymous Anonymous cakap...

Din....aku ok jer.Jom la kita buat aktiviti jln2 cari mkn tu.Aku cadangkan mkn kat kelana seafood.
Sape setuju???


-Lynn-

Monday, March 31, 2008 11:37:00 AM  
Blogger The Eugenist cakap...

Din...apa kata kita p buat semua aktiviti ni serentak, dalam sehari.. Shazlin, takyah p Kelana Seafood..tak besh...kita p ler T.G.I ker, Chilis ker..hahahaaha...

MMM.....Mountain apa ke benda tu kat Chilis...nyamm...

Thursday, April 03, 2008 10:49:00 AM  
Anonymous Anonymous cakap...

"sian din, kau la ni naza, tinggalkan din... takpe din aku suruh hesmel sponsor tgk wayang pastu pekena TGI nazar lak sponsor" - airul

Wednesday, April 09, 2008 2:28:00 PM  
Anonymous ayoo cakap...

aku nak ikut jugak!!! tapi buat la weekend...sedih la korang ni...huhu

Thursday, April 10, 2008 1:40:00 AM  
Anonymous Anonymous cakap...

Hesmel...aku setuju g Chili's or TGI.dah lama kita x g sana.


Ayu...nanti kita plan la,keluar weekend ye..

korang sume,bila kita nak g ni?bleh ambik gambar ramai2.:D

-Lynn-

Saturday, April 12, 2008 12:26:00 PM  
Anonymous Anonymous cakap...

huhuhu...liza tak de ke???? uwaaaaaaaaaaaaaaaaa

Tuesday, April 27, 2010 10:49:00 PM  

Post a Comment

<< Home